ΑΙΣΙΟ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, 59 ΕΤΩΝ

23 Οκτωβρίου 2025

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ MISSING ALERT

Πάτρα, 23 Οκτωβρίου 2025

ΑΙΣΙΟ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, 59 ΕΤΩΝ

Η περιπέτεια του Γιώργου Χριστόπουλου, 59 ετών, έληξε, δίνοντας τέλος στην αγωνία των δικών του ανθρώπων που τον αναζητούσαν. Ο Γιώργος Χριστόπουλος βρέθηκε και είναι καλά στην υγεία του.

Υπενθυμίζουμε ότι στις 07/07/2025 μεσημεριανές ώρες, εξαφανίστηκε από την περιοχή της Λαμίας ο Γιώργος (ον.) Χριστόπουλος (επ.), 59 ετών. «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ενημερώθηκε στις 8/10/2025 για την εξαφάνιση του και προχώρησε στη δημοσιοποίηση των στοιχείων του, καθώς ενδέχεται να συνέτρεχαν λόγοι που έθεταν τη ζωή του σε κίνδυνο.

«To Χαμόγελο του Παιδιού» θα βρίσκεται κοντά στον κύριο Χριστόπουλο Γιώργο και την οικογένειά του για οτιδήποτε χρειαστεί.

Παρακαλείσθε για την άμεση αφαίρεση της φωτογραφίας από όπου υπάρχει η ανακοίνωση της εξαφάνισης.

Η συμμετοχή όλων μας, βοηθά να βρεθούν τα άτομα που βρίσκονται σε κίνδυνο, διότι η εξαφάνιση ενός ατόμου ανεξαρτήτως χρώματος, καταγωγής και θρησκείας είναι ένα πολύ σοβαρό γεγονός, για όποιο λόγο και αν γίνεται.

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» στο πλαίσιο των διεθνών συνεργασιών που έχει αναπτύξει, διαθέτει την τεχνογνωσία να χειρίζεται με επαγγελματισμό και εξειδίκευση περιστατικά εξαφανίσεων. Ενημερωθείτε για τις διεθνείς συνεργασίες του Οργανισμού: http://www.hamogelo.gr/gr/el/diethneis-sinergasies/

Περισσότερες πληροφορίες: Εθνικό Κέντρο για τις Εξαφανίσεις και τα Παιδιά Θύματα Εκμετάλλευσης «Εθνική Γραμμή για τους Αγνοούμενους Ενήλικες – 1017»Παρακαλείσθε για τη δημοσίευση του Δελτίου Τύπου.

Το Missing Alert Hellas συνίσταται στην άμεση, έγκυρη και λεπτομερή ενημέρωση των πολιτών σχετικά με περιστατικό εξαφάνισης ενηλίκου μόλις λίγα λεπτά μετά την ειδοποίηση των Αρχών ή του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» σχετικά με αυτό. Για να επιτευχθεί αυτό στο Πρόγραμμα συμμετέχει πλήθος φορέων (κρατικών, ιδιωτικών, εθελοντικών) με τον κάθε ένα από αυτούς να επικοινωνεί τα στοιχεία του αγνοούμενου και κάποιες άλλες βασικές πληροφορίες μέσα από τα μέσα που διαθέτει π.χ. τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots, αναρτήσεις στα socialmedia, αποστολή SMS, ανακοινώσεις στις οθόνες αεροδρομίων κ. λ.